na a tegnapi nap legmegnyugtatóbb ténye, hogy pontosan tudom, hogy mekkora nyeregcső kell a Satkába. ugyanakkora, mint a Vörös Rémbe. mindezt összehoztam tolómérő nélkül. Grafitmestertől jött a drót, hogy megjött feladták postán a taljánok a Piu Biciből a monoblokkom. kb 3 hét múlva meg is jön. szóval még akár el is készülhet a gép tavaszra. addig felrakom az új szingót az első kerékre, mert a mostani egy fos. (Tudom: új szingó felfúj 1barra.elrak vhova nyugodni.régi szingó letép.csiszoló papírral ragimaradványokat felniről levakar.patex, mindig patex.új szingó felrak.felfúj.megrak) további dillemmát okoz nekem a kormánycsapágy. ez egy alapméretes aheades, ami kerepel (sztem:be van verődve). namármost honnan a túróból szerzek alapméretes aheades kormánycsapit, mivel nem túl gyakori már. ha meg neadjisten át kell állni, menetesre, akkor meg le kéne vágni a villából vagy 3 ujjnyit, így pedig vesztek a magasságból. meg ha menetes lesz, akkor kellene valami olcsó ámde fasza stucni is.kell még kerítenem egy nyeregcső bilincset, meg look pedált, nyeregcsövet és nyerget. az utóbbi hármat szerintem majd Zsoltitól szerzem be, de mivel most sóherság van, ezért a nyereg-nyeregcső kombót majd jól átrakom egyik bicajról a másikra. (mert ugye egy seggel egyszerre csak egy bicajt lehet megülni:-)
ma céges kajálás, mert ugye torkos csütörtök van, holnap este hangmás koncert, szombat milli (Szenzsé kapja a lufit és a kojak-nyalókát), aztán meg Bfüred, utóbbihoz nem nagyon van kedvem.
Ja már 4 napja nem dohányzom, ma este kiderül, hogy mennyire bírom, amikor 10-en füstölnek mellettem én meg csak pislogok a sörömre. na majd elválik.